23. elokuuta 2017

Mitä iloa iskuista? – Terrorismi ja ”positive thinking”


Synkimmälläkin pilvellä on kultareuna. Nyt kun Lähi-idän Sanomat ovat lakaisseet Barcelonan ja Turun terrori-iskuista nousseen pölyn maton alle omilla terrorismia puolustelevilla vasta- ja peiteuutisillaan, on aika ajatella asioiden valoisia puolia.

Pohditaanpa hetken, mitä iloa tai hyötyä muslimi-invaasioon liittyvistä terrori-iskuista voi olla. Tässä muutamia selviä etuja.


1. EU-eliitin samppanjasosialistit ja kaviaarikommunistit voivat iloita monikulttuurisen yhteiskunnan etenemisestä.

2. Saadaan lisää tietoa islamista ja opitaan ymmärtämään sen olemusta.

3. Vihervasemmistolaiset ja suvaitsevaiset voivat taistella maahanmuuttokriitikoita vastaan terroristien tuella ja huutaa haittamaahanmuuttoa vastustaville natseille, että ”me emme alistu”.

4. Terrori-iskujen vuoksi annetaan lisää rahoitusta yliopistojen vihervasemmistolaisille terrorismin selittelijöille, jotka näin voivat pulskemmin.

5. Kollektiivinen sureminen kiinteyttää yhteisöä.

6. Mitä enemmän on väkivaltaisia muslimiterroristeja, sitä selvemmin opitaan, että kaikki muslimit eivät ole terroristeja.

7. Opitaan, että ihmisrotujen välillä ei ole eroja, vaan ainoastaan niiden käytös poikkeaa jyrkästi toisistaan.

8. Vanhemmat oppivat paimentamaan paremmin lapsiaan, ja viranomaiset oppivat valvomaan kansalaisia, ”jotta mitään ei vain sattuisi”.

9. Läheisensä menettäneet omaiset ja väkivallan uhrit saavat itkeä ja kokea sisäministerin lupaamaa kulttuuriväristystä.

10. Lohdutuksen tarve luo yhteiskuntaan solidaarisuutta, jota vasemmisto on aina kaivannut.

11. Ei-perussuomalaisten poliitikkojen vaalilupaukset monikulttuurisen yhteiskunnan toteuttamisesta tulevat lunastetuiksi terrori-iskujen myötä.

12. Terrori-iskut ohjaavat lehdistöä luovuuteen ongelmien ratkaisemiseksi.

13. Helsingin Sanomat oppii kantamaan huolta toimittajiin ja turvapaikanhakijoihin kohdistuvasta kansalaisraivosta.

14. Toimittajien ei tarvitse keskittyä totuuden kertomiseen, vaan he voivat parantaa maailmaa, kuten monet aikoivat jo opiskelemaan lähtiessäänkin.

15. Yleisradio oppii toimimaan yhtä tehokkaasti kuin Neuvostoliiton valtamedia, joka tarkisti aina faktat ja kertoi ajankohtaislähetyksissä, ”mitä kansalaisten pitäisi ajatella tästä asiasta” (Ylen toimittajan kysymys pääministeri Juha Sipilälle A-studiossa 21.8.2017).

16. Ihmiset oppivat Hesaria lukemalla tarkistamaan mielipiteidensä oikeellisuuden, eli jos Hesari haukkuu, on näkökanta todennäköisesti oikea, kun taas sen minkä Hesari kehuu, voi ottaa varoituksena vastaan.

17. Naiset saavat vihdoinkin pukeutua kaapuun turvattomuuden vähentämiseksi, ja heidän tulee järkeväksi pitää mukanaan suojelijaa, kuten islamin laki määrää.

18. Terrorismin lisääntyessä unohdetaan muu väkivaltarikollisuus, esimerkiksi raiskaukset, joihin Lähi-idästä tulleet miehet ja maahanmuuttajat syyllistyvät tutkimusten mukaan 1030-kertaisella todennäköisyydellä kantaväestöön verrattuna.

19. Koska hunnuttamaton nainen on islamin mukaan vapaata riistaa, suvaitsevaisten naisten turvallisuus paranee, sillä he oppivat pukeutumaan oikein.

20. Kun muslimimiehet joko vaativat naisilta oikeaa pukeutumista tai raiskaavat heitä, vääräuskoiset suomalaismiehet puolestaan oppivat, kuinka nynnyjä he ovat, kun eivät kykene huolehtimaan naisistaan, ja tämän demonstraation tuloksena osoitetaan islamin valtaa sekä näytetään, kuka maassamme määrää.

21. Tulee toimintatilaisuuksia sopivaa hetkeä ja rakoa tsiigaileville turvapaikanhakijoille.

22. Hyvä sanoma ei valu hukkaan vaan lankeaa otolliseen maaperään, ja näin väestö rikastuu.

23. Tieteessä koittaa jännät ajat, kun rahaa ja palkintoja virtaa niille tutkijoille, jotka osoittavat tekeleensä ”informatiivisiksi” taikomalla monikulttuurisuuden ristiriidat etevästi pois.

24. Terrorismia ammatikseen vähättelevä Leena Malkki Helsingin yliopistosta oppii näkemään terrorismin syyt selvemmin kuin Stevie Wonder väittäessään, että vielä ei tiedetä, onko iskulla yhteys islamiin ja että tekijöiden yhteinen tausta ei kerro vielä mitään.

25. Turvapaikan saaneet ja käännytetyt voivat kokea olonsa turvalliseksi, kun kantaväestö ei uhkaa heitä vaan oppii, että heitä kannattaa pelätä.

26. Suomalaiset oppivat, että ei pidä pelätä eikä vihata vaan ajatella ja toimia, mikä puolestaan sivistää.

27. Ongelmat ohjaavat käyttämään älynystyröitä, ja sodassa tiede ja tekniikka edistyvät niin kuin edellisissäkin maailmansodissa.

28. Maahanmuuttoon liittyvät mielipiteet jakavat ihmisiä tyhmiin ja viisaisiin, ja tällä tavoin opitaan erottamaan tyhmät viisaista.

29. Opitaan olemaan oikealla tavalla Euroopan unionin jäsenmaa ja kantamaan vastuuta myös kaikesta siitä, mihin meillä ei ole syytä.

30. Suomen kansanvälinen maine kohenee, kun monikulttuurisuuden ongelmat syvenevät meidänkin maassamme.

31. Suomalaisten ei tarvitse enää sivusta katsella monikulttuurisen yhteiskunnan ongelmia, emmekä syrjäydy, jää osattomiksi tai ajaudu ulkopuolisiksi, eikä Suomi ummehdu.

32. Presidentillä ja hallituksella on tilaisuus ajaa Brysselin-kollegojensa asiaa ja samastua Euroopan unionin eliittiin, joka on aina vaikutusvaltaisempi kuin kaikki Suomen kansalaiset yhteensä.

33. Saadaan ennakkotietoa Suomen tulevaisuudesta ilman tulevaisuusselvitystä.

34. Kun itsenäisyydeltä on viety sisältö hävittämällä kansallinen itsemääräämisoikeus, mädättämällä kansa maahanmuutolla, tuhoamalla kansalaisluottamus eripuralla ja pilaamalla yhteiskunnallinen tehokkuus kulttuurikitkoilla, ei tarvitse viettää ”Suomi 200” -juhlia, jotka tulisivat kohtuuttoman kalliiksi.

35. Terrorismin arkipäiväistyttyä ei tarvitse joka iskun jälkeen suruliputtaa, ja näin säästetään liputuspäivissä.

36. Ymmärretään, että Suomi on yhtä kuin ihmiset, jotka täällä asuvat, ja että väestön muuttuessa katoaa koko Suomi.

37. Käsitetään, mikä voimavara ”nuorisossa” piilee.
 
38. Mitä enemmän terrorismia on, sitä nopeammin opitaan unohtamaan aiemmat iskut, esimerkiksi Kajaanin Otanmäen surmatyö, jossa muslimit murhasivat Arto Mikkosen, josta valtamedia parhaansa mukaan vaikeni ja jonka surmaamista sen enempää presidentti kuin ministeritkään eivät paheksuneet.

39. Suomalaiset lakkaavat kiistelemästä leikkausjonoissa, kun kiireellisemmin hoitoa tarvitsevat terroristit ja heidän uhrinsa kiidätetään potilasjonojen ohitse.

40. Opitaan, että jänisten itsemurhakirja ei olekaan niin mustaa huumoria kuin on luultu, vaan se sopii kuvaamaan myös rajansa avanneiden länsimaiden todellista tilaa.

41. Opitaan, miksi jälkiviisaus kannattaa esittää etukäteen.

42. Tarvitaan lisää kotouttajia ja maahanmuuttajien palvelijoita, etteivät muslimit, pakolaiset ja turvapaikanhakijat suuttuisi, ja tämä puolestaan luo työpaikkoja, joita tarvitaan tietyistä syistä.

43. Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta palkitsee vihreiden, vasemmiston ja kokoomuksen hippisiiven tuella laittomat maahantunkeutujat ja potentiaaliset terroristit alkamalla tarjota heille ilmaista oikeusapua ja mielenterveyspalveluja, sillä näin säästetään terrorismioikeudenkäynneissä eikä tulijoita tarvitse elättää häkissä, vaikka oikea ratkaisu olisi tietysti palauttaminen.

44. Yliopiston ruokkimat sosialistit ja kommunistit voivat iloita suomalaisen yhteiskunnan raunioittamisesta, sillä heidän vetoomuksensa on kuultu, ja kulut laittomien maahantunkeutujien palveluista käännetään veronmaksajien maksettaviksi.
 
45. Opitaan osoittamaan vieraanvaraisuutta, kuten Avulias-Aatu ja Pölhö-Kustaa, jotka laittoivat talonsa konkurssiin kilpaillessaan anteliaisuudessa.

46. Hallitus ja maahanmuuttoa toivovat suvaitsevaiset voivat osoittaa todellisen laupeutensa.

47. Terrorismi antaa tilaisuuden pohtia asioita tarkemmin ja vastustaa entistä enemmän maahanmuuttokriitikoita ja perussuomalaisia.

48. Tunteettomiksi moititut suomalaiset oppivat, että heillä on vihan tunteita ja samalla muitakin tunteita, eikä enää tarvitse ajatella, että ihmiset olisivat tunteettomia olentoja, vaikka toisaalta sanotaankin, että ei saa pelätä.

49. Opimme tuntemaan syyllisyyttä siitä, että terroristien toiminta aiheuttaa jokaisessa psyykkisesti terveessä ihmisessä vihareaktion, jota ilman heillä ei olisi myöskään muita inhimillisiä tunteita.

50. Suvaitsevaiset tyhjän länkyttäjät saavat tilaisuuden esitellä retorisia taitojaan Uusvasemmistolaisen Suomen blogeissaan, joissa he peräävät todisteita terrori-iskujen islamilaisesta taustasta.

51. Hallitus, vasemmisto-oppositio, valhemedia ja kirkon tekopyhät patustelijat voivat aloittaa propagandansa, jonka mukaan Suomen pitää kuulua globaaliin suuntaukseen, jolla kansallisvaltiot tuhotaan, hyvinvointiyhteiskunnat kumotaan ja turvallisuus hävitetään.

52. Mikäli maahanmuuttoa puolustelevien jankuttajien leukaperiin kiinnitettäisiin sähkögeneraattorit ja virta syötettäisiin valtakunnanverkkoon, ei tarvittaisi uutta ydinvoimalaa, sillä sähköt eivät katkeaisi kaapeleista koskaan.

53. Opitaan, mitä tarkoittaa todistelutaakan kääntäminen, kun monikulttuurisuuden arvostelijoilta vaaditaan kirjallisuusviitteitä ja näyttöä, vaikka he eivät väitä mitään vaan kritisoivat monikulttuurisuuden kannattajien väitettä, että maahanmuutto muka toimii ongelmattomasti ja hyvin.

54. Käsitämme, että suomalaisten on sopeuduttava maailman muutokseen, jolle ei voida mitään (ellei tehdä).

55. Tieteessä havaitaan, että maahanmuutto on luonnonvoima, jolle ihmiset eivät voi mitään poliittisilla valinnoilla.

56. Suojeluskuntatoiminta saa uutta puhtia.

57. Ymmärrämme, että rasisminvastaisten ryhmien korvaan särähtää, jos murhaajaa sanotaan ”ulkomaalaisen näköiseksi” tai käytetään väärää sanamuotoa muslimista, mutta rasismin vastustajia ei järkytä, kun islamistiset joukkoteurastajat leikkaavat viattomien ihmisten kurkkuja auki ja nauravat päälle.

58. Poliitikoilla on tilaisuus osallistua ”Maailma kylässä” -festivaaleille ja olla huolissaan suomalaisten vihasta samanaikaisesti, kun he suhtautuvat sympatialla muslimien taholta pursuavaan vihaan.

59. Opitaan kunnioittamaan profeettaa ja ettei uskontoa saa arvostella.

60. Havaitaan, että kaikki uskonnot ovat samanlaisia, sillä myös evankelis-luterilaisen kirkon arkkipiispa Kari Mäkinen meni terroristien puolelle väittämällä, että tekijä on ”yksi meistä”.

61. Oivalletaan, että arkkipiispa on yksi heistä mutta ei meistä.

62. Opitaan, että viha johtuu siitä, että vihollinen on keskellämme, vaikka se ei olekaan meissä.

63. Käsittäessään olevansa itse osa islamin riivausta arkkipiispakin ymmärtää, ettei pääse irti Perkeleestä, mikä puolestaan tekee manausyritykset yhtä turhiksi kuin terroristien rukoukset.

64. Voin osoittaa olevani pätevämpi kuin arkkipiispa, sillä hänen sijassaan olisin saarnannut kansalle, ettei minkään uskonnon tai eettisen järjestelmän nimissä pidä surmata viattomia ihmisiä, niin kuin homojen lynkkaajat tekevät.

65. Arkkipiispakin oppii ekumeniaa ja ymmärtää, etteivät sharia-murhaajat saisi laittaa kenellekään narua kaulaan.

66. Kun terrorismi yleistyy, hallituksen ei tarvitse julistaa hätätilaa eikä Suojelupoliisin nostaa terroriuhan tasoa, kuten Suomen Sisun julkaistessa Muhammedin pilakuvat, sillä onhan toki sananvapaus paljon vaarallisempi asia kuin muslimien harjoittama väkivalta.

67. Päivi Räsäsen siunaus Suomelle, sisäasiainministeriön kansliapäällikkö Päivi Nerg, voi jatkaa kristillisissä valheissaan piehtarointia tviittaamalla, että Suomen turvallisuustilanne on parempi kuin aikoihin, ja näin kansalaiset saavat nauraa ilman huvilupaa.

68. Poliisihallituksen viestintäpäällikön ei tarvitse uudelleen tviitata Nergin kannanottoa, sillä tiedämme sen jo.

69. Päivi Nerg voi jatkaa kristillisissä laupeudentöissään piehtarointia ja yleisen turvallisuuden parantelua kehottamalla viattomia kansalaisia kavaltamaan toisiaan pienistäkin epäilyistä, mutta terrorismin pääasiallisista syypäistä, eli ääri-islamisteista ja hölmöistä ministereistä hän ei puhu mitään, ja tällä tavoin kansalaiset saavat itkeä.

70. Ymmärretään, miksi Supon demarivirkamiehet eivät tutki terroristien toimia, sillä he kuluttavat aikansa ja voimavaransa maahanmuuttokriitikoiden syynäämiseen ja DDR-muistikorttipelin lätkimiseen kamarilla.

71. Uhkien lakaiseminen maton alle kertoo hallituksen maahanmuuttopolitiikan onnistumisesta.

72. Filosofien ei tarvitse selvitellä Ludwig Wittgensteinin teoksesta Varmuudesta, mitä varmuus on, sillä he voivat päätellä asian siitä, että muslimien tullessa maahan varmuus terrori-iskun tapahtumiselle kasvaa 100 prosenttiin.

73. Propabilistiset todennäköisyysteoreetikot pääsevät varhennetulle eläkkeelle, sillä muslimien maahanmuutto nostaa terrori-iskun todennäköisyyden absoluuttiseen varmuuteen eikä todennäköisyyden käsitettä enää tarvita.

74. Terrori-iskun tapahduttua ymmärrämme paremmin, mitä poliitikot, tutkijat ja media tarkoittivat lauseellaan, että tätä on osattu odottaa, ja Matti Nykänen elämänviisaudellaan, että jos jokin asia on varma niin se on aivan varma.

75. Toteamalla, että ”terrori-iskua on osattu odottaa”, ministerit ja tutkijat voivat osoittaa tienneensä, että isku olisi pitänyt torjua sulkemalla rajat laittomalta maahanmuutolta, ja näin heidät voidaan laittaa syytettyjen penkille terroristien tueksi.

76. Ministerit voivat osoittaa valtiomiesmäisyytensä jatkamalla turvapaikanhakijoiden vastaanottamista, sillä täytyyhän monikulttuurisuuden joskus onnistua pienimmänkin todennäköisyyden vallitessa.

77. Kansalaiset ymmärtävät, että terrori-iskun odottaminen taisikin tarkoittaa poliitikkojen ja tieteilijöiden puheissa terrori-iskun toivomista, sillä he eivät alkaneet vastustaa laitonta maahanmuuttoa.

78. Mediatutkijat paheksuvat sitä, että terrori-iskua odottivatkin oikeastaan kansallismieliset, jotka voivat nyt osoittaa, kuinka oikeassa he ovat olleet.


Kuten näette, maahanmuutosta, monikulttuurisuudesta, islamista sekä niihin liittyvistä terrori-iskuista on paljon iloa ja hyötyä, ja luetteloa olisi helppo jatkaa. Surullinen varjopuoli on, että Suuren Unelman toteutuminen vielä viipyy.

Lohdutuksena on, että terrorismi on ehtymätön luonnonvara kuten väestönkasvukin, joten kiirettä ei ole. Kaikki aikanaan ja malttia nyt, ettei vauhti olisi liian kova.